REMMERS TO UGRUNTOWANA MARKA I SILNY BRAND


Michał Reck prezes zarządu REMMERS POLSKA

Wywiad z Michałem Reckiem – prezesem zarządu firmy REMMERS POLSKA

Jakie są mocne strony marki Remmers, gdzie tkwi jej największy potencjał?
Remmers to ugruntowana marka i silny brand na europejskich rynkach, szczególnie w strategicznych obszarach gospodarki. W zależności od rynku i kraju, Remmers jest znany i uznawany za wiodącego dostawcę w swoich obszarach produktowych. I tak w obszarze ochrony budowli, w Polsce marka Remmers jest kojarzona z najwyższą jakością i perfekcyjnym sposobem działania w dziedzinie konserwacji budynków. Co jest mocną stroną marki Remmers, to fakt, że oferta firmy sprawdza się nie tylko w budownictwie mieszkaniowym, ale i przemysłowym. Systemy uszczelnień budowli, zabezpieczenia betonu, systemy posadzek, ale i materiałów do renowacji elewacji, wykorzystywane są tak w zabytkowych, jak i nowych budowlach. Innowacyjny dział ochrony drewna dostarcza sprawdzonych rozwiązań producentom drewnianych okien i drzwi. To, co staje przed nami jako przyszłościowy kierunek ciężkiej, ale rozwojowej pracy, to budowanie udziału w branży przemysłu drzewnego, tym bardziej, że silna marka Remmers, kompetentny serwis i cały pakiet idący za produktem to istotny czynnik podnoszący konkurencyjność i atrakcyjność oferty dla polskich producentów. Produkty do ochrony drewna na zewnątrz – lazury, lakiery, oleje – są cenione i chętnie kupowane zarówno przez klientów indywidualnych, jak i firmy wykonawcze. Mamy wysokie, potwierdzone kompetencje w obszarze 3H-Lacke, gdzie Remmers jest istotnym i cenionym partnerem dla małych, średnich i dużych producentów mebli. Polscy wytwórcy są coraz bardziej widoczni na arenie międzynarodowej, a Remmers ma w tym swój udział. To pokazuje, że produkty „Made in Poland” nie odbiegają jakościowo, a często wygrywają z innymi. Dla firmy Remmers liczy się nie tylko produkt, ale wszystko co się z nim łączy. Remmers to ludzie, ich potencjał, a także cała rzesza zadowolonych klientów. Priorytet dla nas stanowi inwestowanie w personel, który wyróżnia i wyróżniać będzie firmę Remmers na konkurencyjnym rynku.

Jakie są pana plany w zakresie ulepszenia funkcjonowania firmy Remmers w Polsce na najbliższy czas?
Zmiany ukierunkowane będą na podnoszenie znajomości i świadomości marki we wszystkich obszarach oraz w skuteczne zwiększanie sprzedaży, połączone z pełnym wykorzystaniem możliwości i potencjału firmy. Remmers będzie zmieniał się tak, aby nie tylko funkcjonować na poziomie istniejących standardów rynkowych, ale tak, aby je wyznaczać i podnosić poprzeczkę każdego z potencjałów różnicujących, o których mówi Philip Kotler tzn. produkt, serwis, personel. Zmiany będą dokonywane na tych polach, które dadzą korzyść zarówno klientowi, jak i firmie Remmers.

Jakie słowa chciałby pan skierować do pracowników oraz współpracowników na dwudziestolecie?
Remmers Polska jest jedną z najważniejszych spółek córek grupy Remmers, co wynika z dwóch faktów. Po pierwsze – Remmers Polska to ugruntowana i silna marka, po drugie –firmę tworzą zaangażowani i oddani ludzie, którzy przez 20 lat z dużym poświęceniem i oddaniem budowali jej dzisiejszą pozycję. Za to w imieniu swoim oraz zarządu firmy Remmers AG bardzo serdecznie dziękuję. Bez nich, ich pracy i zaangażowania nie byłoby to możliwe. Zmiany, które zostaną przeprowadzone, ukierunkowane będą na rozbudowę i umocnienie pozycji firmy Remmers także jako atrakcyjnego pracodawcy.